۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 85419744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هاشمی: بودجه یک‌هزار میلیاردی برای بازسازی مجموعه آزادی تخصیص داده می‌شود

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت نابسامان ورزشگاه آزادی، گفت: پروسه بازسازی این ورزشگاه در حال انجام است و دولت مصمم است که بیش از هزار میلیارد تومان را برای تکمیل بازسازی مجموعه ورزشی آزادی اختصاص دهد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح هتل فوتبال در مرکز تیم‌های ملی فدراسیون، اظهار داشت: این هتل با همکاری شهرداری تهران و با ظرفیت ۴۴ نفر به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید که خوشبختانه در خور شان ملی‌پوشان و وزشکاران ماست. خدمات رفاهی خوبی مثل رستوران و آب درمانی در کنار اتاق‌ها، ساخته شده است و به نظرم یک مجموعه کامل و جمع و جور است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های فوتبال می‌تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند. به خاطر همه‌گیری و سطح علاقه‌مندی، هیات‌های ورزشی زیادی در این رشته داریم که بیشترین آمار را در کشورهای منطقه به خود اختصاص داده است. حدود ۶۹ میلیون متر مربع فضا را در اختیار این رشته گذاشته‌یم و ۲۰ میلیون متر مربع فضای مفیدی است که خود بازیکنان از آن استفاده می‌کنند. حدود ۵۲۷۹ زمین فوتبال چمن طبیعی و مصنوعی در اختیار ورزشکاران ایران است. یعنی ۴۴ درصد اماکنی که تحت مالکیت وزارت ورزش قرار دارد، متعلق به فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت نابسامان ورزشگاه آزادی عنوان کرد: از روزی که من مسئولیت وزارت را به عهده گرفتم، خزانه ورزشگاه آزادی حتی یک متر چمن نداشت اما حالا به ازای همان زمین چمن، خزانه نیز داریم. به نظرم وضعیت چمن خوب شده اما کافی نیست و بحث بازسازی ورزشگاه نیز در حال ادامه است. دولت مصمم است که بیش از هزار میلیارد تومان را برای تکمیل بازسازی مجموعه ورزشی آزادی اختصاص دهد که می‌توان با این رقم، گام مهمی برداشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha