۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85419781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری سنندج با نصب ۱۱۰ المان و برپایی۱۰ سفره هفت‌سین به استقبال نوروز رفت

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: این سازمان در آستانه فرا رسیدن سال نو اقدام به طراحی و نصب بیش از ۱۱۰ المان نورزی و برپایی ۱۰ سفره هفت‌ سین در سطح شهر کرده است.

به گزارش ایرنا، علی اصغری روز شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان اقدامات گسترده‌ای در خصوص اجرای طرح زیباسازی در سطح شهر در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: شهرداری در راستای ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر اقدام به طراحی و نصب ۱۱۰ المان‌ نوروزی و ۱۰ سفره هفت سین در پارک‌ها و میادین اصلی سطح شهر کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: المان‌هایی که در سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن سال نو و همچنین بهار طبیعت نصب می‌شود، المان موضوعی شهر خلاق موسیقی، پایتخت دف جهان، پایتخت کتاب و المان‌های مربوط به ماه رمضان است که برخی از این المان‌ها به طور ثابت نصب می‌شود.

اصغری به اقدامات انجام شده در حوزه نورپردازی و رنگ آمیزی جداول به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه رمضان گریزی زد و گفت: انجام نورپردازی در ۳۰ نقطه، انجام بیش از ۳۰۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و ۳ هزار متر دیوار نگاری از دیگر اقدامات این سازمان در سطح شهر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha