آسفالت ریزی ۱۳۰ هزار تنی در شرق پایتخت/ بازگشایی مجموعه ورزشی صدف

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه چهار تهران با اشاره به بهره برداری دوباره مجموعه ورزشی صدف به مساحت پنج هزار مترمربع در این منطقه، از آسفالت ریزی ۱۳۰ هزار تنی در سال ۱۴۰۲ در سطح معابر شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر کمالی‌زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: امسال ۱۳۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر منطقه با اولویت معابر درجه ۲ و ۳ انجام شده و در سال آینده نیز ۳۱ پروژه احداثی که طراحی و احداث آنها در سال جاری آغاز شده بود به بهره برداری می‌رسد و تحویل شهروندان منطقه خواهد شد.

وی تأکید کرد: در سال گذشته ۴۲ هزار تن آسفالت ریزی در منطقه انجام شد که در سال جاری این عدد به ۱۳۲ هزار تن افزایش پیدا کرد و قطعا تلاش خواهیم کرد در سال آینده میزان آسفالت ریزی در سطح منطقه تا پنج برابر افزایش پیدا کند.

شهردار منطقه چهار با اشاره به راه اندازی دوباره مجتمع ورزشی پنج هزار متری افزود: مجتمع ورزشی صدف حدود پنج سال است که در محدوده مبارک‌آباد منطقه چهار تعطیل بوده که با توجه به نیاز برای تعمیر و بازسازی و عدم تأمین منابع مالی، سالیان سال تعطیل شده بود.

کمالی زاده اضافه کرد: برای بازسازی و تعمیرات اساسی این مجموعه ورزشی نیازمند منابع مالی و همچنین تأمین منابع مالی برای تجهیز این مجموعه بودیم که خوشبختانه در قالب قرارداد مشارکتی با تعیین ۲۰ میلیارد تومان این مجموعه ورزشی پس از پنج سال بار دیگر با تجهیزات به روز نوسازی و آماده بهره برداری شده است.

شهردار منطقه چهار ادامه داد: این مجموعه ورزشی از امروز به شهروندان محله مبارک آباد و کل منطقه چهار ارائه خدمات خواهد داشت و موجب ارتقای سرانه ورزشی منطقه می‌شود مجموعه‌ای که توانستیم در روزهای پایانی سال تحویل شهروندان دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha