۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85419994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودرو حامل قرص‌های ترامادول در نهبندان متوقف شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85419994
خودرو حامل قرص‌های ترامادول در نهبندان متوقف شد

‌بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف ۲۲ هزار و ۶۸۰ عدد قرص ترامادول قاچاق در بازرسی خودرو سواری خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز شنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه "معدن حاجات" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری تیبا که از مبدا زابل به مقصد بیرجند در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از سواری تیبا، تعداد ۲۲ هزار و ۶۸۰ عدد قرص ترامادول قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.

ترامادول داروی مُسکن است که به علت برخی خواص آن، مورد سوء مصرف قرار می‌گیرد و مصرف خودسرانه این دارو عوارض بسیاری به همراه دارد.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند و مجاورت مرزهای شرقی از مسیرهای عبور کالای قاچاق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha