۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85420141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: کار رسانه ای باید در چارچوب اخلاق، دین و صداقت باشد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: کار رسانه ای در کشور ما باید در چارچوب اخلاق، دین و صداقت باشد، چرا که بر خلاف کشورهای غربی، رسانه در ایران اسلامی برای رسیدن به هدف، به هر کاری دست نمی زند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر استان کردستان در سنندج افزود: رسانه همچنان که سوال می کند، مسوول مطالب بیان شده نیز هست و باید پاسخگو باشد.

وی گفت: کار رسانه ای در کشورمان نباید از دایره امیدآفرینی خارج و تبدیل به سیاه نمایی و ابزار حقد باشد، که در این صورت بهره ای برای جامعه نخواهد داشت.

وی گفت: هیچکس منکر انتقاد دقیق و منصفانه نیست، ضمن اینکه در صورت امکان انتقاد باید همراه با ارائه راهکار باشد.

استاندار کردستان افزود: رسانه‌ها طبق تاکید رهبر معظم انقلاب باید امیدآفرین باشند اما این به معنای آن نیست که ضعف‌ها و نقص‌ها پوشانده شود.

وی با بیان اینکه امید آفرینی گاهی بیان ضعف ها و بیان حقایق و خدمات است، افزود: یکی از الزامات کار رسانه‌ای بیان ضعف ها است، چراکه مردم اینگونه آنها را زبان گویای خود خواهند شناخت.

استاندار کردستان با بیان اینکه دولت طی ۲ سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف در استان داشته است، افزود: با آبی شدن اراضی کشاورزی و پرداخت تسهیلات مناسب، در همین ۲ سال اخیر، در ۱۹۰ روستای استان شاهد مهاجرت معکوس بودیم.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: رسانه انقلابی، ابوذر وار و در چارچوب اخلاق، دین و صداقت فعالیت می کند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار هکتار از مساحت استان در ۷۶۸ هزار هکتار طرح های آبخیزذاری و آبخوانداری به اجرا درآمده است افزون براین در دو سال اخیر ۷۶۸ هزار هکتار مطالعه و اجرا شده است.  

زارعی کوشا بیان کرد: ۶۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی استان در سال زراعی گذشته افزایش یافت که بخش زیادی از این مهم حاصل طرح هایی هم چون طرح مذکور است.  

در پایان این مراسم از نفرات برتر قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha