استاندار: کوتاه کردن مسیر خدمت اصل مهم مدیریتی در آذربایجان غربی است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات خوبی در مدت فعالیت دولت سیزدهم انجام شده اما باید مسیر خدمت را کوتاه تر و هموارتر سازیم؛ زمان را درست مدیریت کنیم تا بتوانیم ضمن جبران عقب ماندگی های گذشته، دستاوردهای جدیدی را برای مردم خلق کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه دبیران شوراها و کمیسیون های آذربایجان غربی افزود: سرعت عمل در ابلاغ مصوبات، اطلاع رسانی به مردم از خروجی جلسات و اعمال زمان‌بندی دقیق برای اجرای مصوبات از وظایف دبیران کارگروه ها و کمیسیون هاست.

وی با تاکید بر اثربخش بودن جلسات مدیران اضافه کرد: خروجی جلسات متعدد مدیران باید گره گشایی از مشکلات مردم باشد در غیر اینصورت صرفا اتلاف وقت خواهد بود.

وی آسیب شناسی شیوه برگزاری جلسات کارگروه ها، شوراها و کمیسیون ها را ضروری دانست و ادامه داد: کارآمدتر و چابک سازی جلسات برگزار شده باید به طور جدی در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: مدیران ضمن اینکه باید مسوولیت شناس باشند، نسبت به مسائل شناخت کافی داشته و با اشرافیت به قوانین، تصمیمات درست اخذ و سپس آنها را اجرایی سازند.

معتمدیان پیگیری اجرای دقیق مصوبات جلسات را مهم دانست و گفت: بخش عمده رضایتمندی مردم در گرو پیگیری درست اجرای مصوبات است.

وی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی درست اقدامات دولت از سوی دستگاه های اجرایی، بر ضرورت تبیین دستاوردهای دولت به مردم تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی تصمیم گیری درست مبتنی بر قانون، پیگیری ویژه و اجرای دقیق را ملزومات حذف فساد و رانت عنوان کرد و افزود: دبیران کارگروه ها و کمیسیون ها موظف هستند ضمن تهیه تقویم یکساله، سرعت عمل در ابلاغ مصوبات، نسبت به کارآمدتر سازی جلسات با هدف خدمت بیشتر به مردم اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha