۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85421026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سال آینده تمرکز روی اقتصاد و اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهد بود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: رویکرد و تمرکز دستگاه‌ها و مدیریت استان در سال آینده، روی حوزه اقتصادی و اشتغال فارغ‌التحصیلان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در دوازدهمین جلسه شورای اداری کردستان اظهار کرد: سال گذشته، پر از اتفاقات خوشایند و ماندگار بود و برخی رویدادها بازتاب جهانی و ملی داشت.

وی با بیان اینکه آمار گواه این بوده مسیری که در بخش های مختلف آغاز کردیم، درست است، افزود: ممکن است برخی اجزا به درستی کار نکرده باشند و سرعت لازم در انجام کارها نبوده باشد، ولی در مجموع مسیر درست انتخاب شده است.

استاندار کردستان از کار مجدانه و همراهی و حضور مدیران بین مردم و پیگیری مسائل به قصد رفع و تعامل دستگاه های مختلف و دستگاه قضایی تشکر کرد.

زارعی کوشا به ثمرات سفر رئیس جمهور به کردستان اشاره داشت و اضافه کرد: به زعم بنده سفر آیت الله رئیسی به استان، بازتابش از سایر سفرهای استانی بیشتر بود.

وی ضمن تشکر از حمایت و پیگیری مجمع نمایندگان فعلی، افزود: امیدواریم این تعامل با تلاش مجمع نمایندگان جدید که البته مجرب نیز هستند، تقویت شده و شاهد خدمات بهتری به مردم باشیم.

مدیران وقت‌شناس و امانتدار باشند

نماینده ولی فقیه در کردستان هم از مدیران و کارکنان دستگاه‌ها خواست وقت‌شناس و امانتدار باشند و صادقانه به مردم خدمت کنند.

کنار گذاشتن کینه، داشتن سعه صدر، معطل نکردن کار مردم در ادارات، استفاده بهینه از زمان و کوتاه بودن زمان جلسات، از جمله مواردی بود که حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی بر آن تاکید داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha