چهارمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- همزمان با فرارسیدن ایام ماه رمضان و اجرای پویش‌ها و برنامه‌های قرآنی از سوی هیأت‌های مذهبی در این ماه ذیل طرح سراسری «زندگی با آیه‌ها» سازمان هیأت و تشکل‌های دینی چهارمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، ذیل طرح سراسری «زندگی با آیه‌ها»، شامل حافظ ۳۰ آیه منتخب طرح مسطورا، اجرای کرسی قرائت تدبری در هیأت‌ها و مناجات‌خوانی متناسب با آیات طرح، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی چهارمین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت این اقدامات و برنامه‌های قرآنی هیأت‌ها در ماه رمضان برگزار می‌کند.

این طرح با مشارکت و همراهی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود و قرار است روایت‌ها برتر هیأتی‌ها در این خبرگزاری و البته دیگر رسانه‌های کشور به نام خود افراد منتشر شود. در طرح هیات خبرنگار علاقه‌مندان می‌توانند به مثابه یک خبرنگار، حس و حال هیأت خود را در قالب متن، صوت، تصویر و فیلم اطلاع‌رسانی کنند. راویان برتر هیأت‌ها در ماه رمضان از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا پایان فرودین‌ماه ۱۴۰۳ است.

روایت فعالیت‌های قرآنی و اجرای طرح مسطورا هیأت‌های مذهبی، پرداختن به تغییر رویکرد کرسی تلاوت قرآن ابتدای جلسات، روایت مجالس مناجات‌خوانی هیأت‌ها در ماه رمضان، روایت افطاری‌های ساده هیأت‌ها و مساجد، روایت پویش اطعام علوی برای کمک ‌رسانی به نیازمندان، روایت حضور نـوجوانان در مجالس و فضای حسینیــه کودک از جمله محورهای پیشنهادی برای طرح هیأت خبرنگار است.

طرح هیأت خبرنگار در ایام ماه محرم، ماه صفر و اربعین حسینی و همچنین ایام عزاداری فاطمیه هم از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از ۳ هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیأت‌ها شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha