۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85421128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف حدود ۲ کیلوگرم شیشه در فلاورجان و ۳۹ کیلوگرم تریاک در نایین

اصفهان - ایرنا - حدود ۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه و ۳۹ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های فلاورجان و نایین از توابع اصفهان کشف شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان روز یکشنبه از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر شیشه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ مرتضی هادیان افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخبار مبنی بر اقدام مجرمانه فردی در زمینه نگهداری و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان فلاورجان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران با بررسی های دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
شهرستان فلاورجان در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.


توقیف ۲ خودرو با ۳۹ کیلوگرم تریاک در نایین
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری پژو حامل بیش از ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی خبر داد.
سرگرد حسن براهیمی بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در تداوم اجرای طرح برخورد قاطع با سوداگران مرگ و مخلان آسایش شهروندان به ۲ دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و برای بررسی دقیق تر آن‌ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها با هماهنگی مرجع قضایی از یک خودرو ۲۰ کیلو و ۳۱۵ گرم تریاک و مقادیری شیشه که پشت صندلی خودرو جاساز شده بود و همچنین از خودرو دیگر نیز ۱۸ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک که در باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به این که در این عملیات ۲ متهم دستگیر شدند متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha