سرمربی گلگهر سیرجان: هیچ دقیقه‌ای از بازی احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست

اصفهان-ایرنا- سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: مطمئن نیستم که سپاهان در طول بازی امشب شایسته پیروزی بود ولی در هیچ دقیقه‌ای از بازی احساس نکردم که آنها بهتر از ما هستند.

سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان تأکید کرد، با وجود برتری سپاهان مقابل این تیم، در هیچ دقیقه‌ای برتری شاگردان مورایس را احساس نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه یکشنبه در نشست پس از بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان افزود: تیم ما در بازی امشب مقابل سپاهان با یک اشتباه ساده، یک گل خورد و در چنین بازی‌هایی و در مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان که بازیکنان باکیفیتی در خط حمله دارد، ۲، سه شانس برای آن‌ها کافی است.

وی ادامه داد: پس از گل نخست و در طول نیمه دوم بازی خود را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی نیز خلق کردیم ولی وقتی پنج، ۶ موقعیت دارید باید دست کم از یک موقعیت استفاده کنید و گل بزنید.

سرمربی گل‌گهر سیرجان یادآور شد: انتهای بازی امشب چون عقب بودیم، خطر کردیم و در حالی که تیممان به جلو آمده بود، گل دوم را دریافت کردیم.

اوزونیدیس گفت: امشب به شاگردان گفتم که چهار بازی را واگذار کردیم، ولی در هیچ‌کدام از این چهار بازی ندیدم تیمی که ما بازی را به آنها باختیم بهتر از ما بازی کرده باشد.

وی تصریح کرد:باید باورمان به توانایی هایمان بیشتر باشد و امروز نیز با وجودی که موقعیت‌های زیادتری نسبت به سپاهان داشتیم نتوانستیم از موقعیتمان استفاده کنیم و بیشتر بازی‌هایی را که باختیم بخاطر اشتباهات خودمان بود و باید باورمان به توانایی‌هایمان بیشتر باشد و این مساله نقش مهم در نتیجه گرفتن در ادامه لیگ دارد.

او اظهار داشت: خلاصه بازی امشب این بود که در نیمه نخست زیادخوب نبودیم و با یک گل خیلی بد شروع کردیم ولی در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. این نشان می‌دهد یکسری اشتباهات و کمبودها در تیم داریم.

وی تاکید کرد: وقتی شما عملکرد بهتری دارید ولی بازی را می‌بازید بدون تردید ایراداتی دارید ولی با تیمی بازی کردیم که بازیکنان باکیفیتی داشت اما در کارهای تیمی ما بهتر بودیم.

سرمبری یونانی تیم گل گهر در انتها برای سپاهان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایرنا، تیم سپاهان اصفهان شامگاه یکشنبه در مصاف مقابل گلگهر سیرجان با ۲ گل، رضا شکاری (دقیقه ۶) و کاوه رضایی (دقیقه ۹۶) به پیروزی رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha