۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85421533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران خراسان شمالی ۸۵۰ میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

بجنورد-ایرنا- مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم مومن و خیر این استان امسال ۸۵۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

مجید الهی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۷ هزار حامی از سه هزار و ۳۱۰ فرزند یتیم زیر پوشش این نهاد حمایتی در خراسان شمالی حمایت می‌کنند.

وی افزود: چهار هزار و ۸۰۰ فرزند نیز زیر پوشش طرح محسنین قرار دارند که از حمایت ها و کمک های خیران و حامیان بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم نوعدوست استان می‌توانند با مراجعه به سامانه اکرام ایتام کمیته امداد سرپرستی فرزندان ایتام را بر عهده گیرند و در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

توزیع روزانه یکهزار پرس غذای گرم

وی در ادامه از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان با مشارکت و همکاری خیران خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، غذای گرم به کمک مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و اداره کل زندان‌ها بین خانواده‌های نیازمندان و زندانیان توزیع می شود که تا ۱۲ شب ادامه دارد.

وی گفت: همچنین در قالب طرح "مفتاح الجنه" هر شب جمعی از مسوولان با حضور در منازل خانواده‌های نیازمند و زندانیان از نزدیک پیگیر مشکلات این خانواده‌ها هستند.

۶۰ هزار خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی قرار دارند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha