حرمت ماه مبارک رمضان در اولویت برنامه های نوروز/ قدردانی از فرماندار سروستان

شیراز - ایرنا - فرماندار شهرستان سروستان از برنامه ریزان ایام نوروز خواست تا رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در اولویت کاری برنامه های این ایام قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ، علی حسین بهمنی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سروستان که با موضوع ترویج فرهنگ قرآن و ماه مبارک رمضان و با حضور حجت الاسلام جاویدی امام جمعه و جمعی از مسئولان و چهره های علمی وفرهنگی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد ، به میزبانی سروستان در مسابقات قرآنی دانش آموزی در اواخر فروردین ماه ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود : اگر بخواهیم نسل آینده کشورمان هر چه بیشتر با مباحث دینی و قرآنی آمیخته شوند باید آن روز مسابقه را در خاطر این فرزندان شرکت کننده به خوبی ترسیم کنیم.

🟣 وی افزود : میزبانی شهرستان در مسابقات قرآن یک اتفاق میمون است که باید به فال نیک گرفت و از تمامی ظرفیت ادارات شهرستان استفاده خواهیم کرد تا این رویداد فرهنگی را به نحو احسنت انجام دهیم.

🟠 فرماندار سروستان گفت : رعایت حرمت ماه مبارک رمضان باید در اولویت برنامه‌ها باشد و باید تلاش خود را بکار گیریم تا از هرگونه هنجارشکنی جلوگیری شود.

قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات

🟢 بهمنی اظهار داشت : با تقدیر از حماسه به یاد ماندنی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دشمنان برنامه داشتند که مشارکت مردم در انتخابات کمرنگ باشد اما علی رغم همه دسیسه‌ها مردم پای کار آمدند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان نظام زدند.

تقدیر امام جمعه از فرماندار شهرستان سروستان بخاطر برگزاری انتخابات سالم و پرشور

🟠 به گزارش خبرنگار ایرنا ، در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی از فرماندار محترم شهرستان و مسئول محترم دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان به جهت امانت داری و تلاش‌های این عزیزان در طول انتخابات و صیانت از آراء مردم توسط حجت الاسلام جاویدی امام جمعه شهرستان قدر دانی شد.

حرمت ماه مبارک رمضان در اولویت برنامه های نوروز/ قدردانی از فرماندار سروستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha