۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85421777
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: آسفالت هشت روستای گالیکش به پایان رسید

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبر: 85421777
فرماندار: آسفالت هشت روستای گالیکش به پایان رسید
آسفالت معابر روستایی در گالیکش

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار گالیکش از آسفالت معابر هشت روستای واقع در ۲ بخش «مرکزی و لوه» این شهرستان طی یک ماه اخیر و در راستای نهضت آسفالت روستایی خبر داد و بیان داشت: وسعت آسفالت معابر این روستا ۱۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع بود.

محمدرضا میرنیا روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای آسفالت این روستاها که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخشداران و دهیاران روستاها انجام شد، افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: از مجموع آسفالت انجام شده ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع آن در چهار روستای «ترجنلی، قُرق، دار آباد و پاسنگ بالا» از توابع بخش لوه و ۶ هزار متر مربع دیگر آن در چهار روستای «کسرایی، حسین آباد، هیات آباد و سندیکا» از توابع بخش مرکزی گالیکش بود.

میرنیا ادامه داد: در سایه تلاش دولت سیزدهم، اهالی این روستاها در آستانه سال نو از آسفالت معابر بهره‌مند شدند.

آمادگی گالیکش برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار گالیکش همچنین با تبریک در پیش بودن عید نوروز، از آمادگی این شهرستان برای استقبال و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی با رعایت شئونات اسلامی مرتبط با ماه مبارک رمضان خبر داد.

میرنیا افزود: ستاد خدمات سفر گالیکش افزون بر ۱۰۰ واحد اقامتی، پذیرایی، خدماتی، بهداشتی و درمانی شامل واحدهای بوم‌گردی‌، مهمانپذیر، هتل، خانه مسافر، رستوران، اسکان مدارس، هلال احمر و اورژانس آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و زائران بارگاه منور رضوی هستند.

شهرستان ۶۷ هزار نفری گالیکش در حاشیه جاده بین المللی شمال - مشهد مقدس واقع است.

این شهرستان‌ به لطف داشتن استعدادهای خدادادی و شرایط مساعد آب و هوایی و جغرافیایی دارای جاذبه‌ها و اماکن دیدنی متنوعی شامل «پارک ملی گلستان، آبشارهای لوه، آق‌سو، کرنگ کفتر، نوروزعلی، کندسکوه و دارآباد، بقعه بی بی حلیمه و بقعه تکیه بابا، موزه حیات وحش، چشمه‌های متنوع، غار کیارام، دشت و دره‌های سرسبز» است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha