۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85421836
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بوشهر آماده پذیرش گردشگران نوروزی شدند

بوشهر-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی این استان با ۱۶ باب راهدارخانه آماده پذیرش گردشگران نوروزی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، " عبدالکریم اخترشناس " روز دوشنبه در آیین آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر اظهار کرد: این پویش در راستای ارتقای ایمنی و نقش تأثیرگذار همراهان سفر در کاهش تصادفات جاده‌ای با هدف فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح در این استان اجرا شده است.

وی افزود: این پویش در ورودی شهرهای پر مسافر استان و با محوریت بزرگراه خلیج فارس ، کیلومتر ۱۵ محور برازجان - بوشهر با ‌برنامه متنوع فرهنگی و آموزشی اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه پویش «چشم به راهیم» اقدامی ملی برای ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات و فوتی سوانح جاده‌ای است گفت: در این پویش برنامه‌های متنوع و شادی برای خانواده‌ها با هدف کاهش خستگی راننده و تحقق شعار" ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت» اجرا می‌شود.

اخترشناس ادامه داد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوروز نه تنها تعطیلی ندارند، بلکه عملکرد آنها برای خدمات بهینه به مسافران و تامین ایمنی سفر بیشتر می‌شود.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی ۳۰۰ نفر در قالب تیم‌های راهداری‌ با ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات در محورهای مختلف استان بوشهر مستقر می شوند.

اخترشناس یادآور شد: پویش «چشم به راهیم» از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: پویش «چشم به راهیم» در ورودی شهرهای استان با محوریت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی «نورافکن» در مسیر برازجان - بوشهر فعال است.

به گفته اخترشناس نمایش‌های شاد، آموزش رانندگی صحیح، ایستگاه نقاشی، برپایی نماز جماعت و بیان احکام شرعی، اجرای موسیقی محلی و پذیرایی افطاری ساده از جمله برنامه‌های این پویش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha