۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 844
کد خبر: 85421923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیگیری ساخت شهرک ۸۰۰ هکتاری نخبگان پارک فناوری پردیس

تهران- ایرنا- ساخت شهرک نخبگانی در پارک فناوری پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان پردیس، پیگیری شد. این شهرک قرار است در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ هکتار در منطقه نوآوری پردیس واقع شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، از پارک فناوری پردیس در بازدید مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شهر پردیس از پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، سیاست‌های پارک را در جهت ایجاد منطقه نوآوری به وسعت هزار هکتار تشریح کرد.

وی همچنین اقدامات انجام شده و موانع پیشرو در تحقق دستور رییس جمهور برای ایجاد شهرک نخبگانی به عنوان تکمیل کننده زنجیره کار و زندگی در زیست بوم نوآوری و فناوری و ایجاد فرصت برای اسکان نخبگان را در این منطقه مطرح کرد.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید، بر تسریع در آماده سازی این شهرک توسط شرکت عمران شهر پردیس تأکید کرد.

بذرپاش با توجه به اهمیت توسعه بیشتر پارک فناوری پردیس، آمادگی وزارت راه و شهرسازی را برای تسریع در طرح ایجاد مجتمع مسکونی نخبگان و همچنین توسعه اراضی پارک با کمک شرکت مادرتخصصی عمران اعلام کرد.

طرح ساخت شهرک نخبگانی در راستای سیاست های حمایتی از نخبگان کشور از سال ۱۴۰۰ در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ هکتار و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر پردیس در دستور کار پارک فناوری پردیس قرار گرفت.

رییس جمهور نیز در بازدید بهار ۱۴۰۱ از پارک، دستورات لازم جهت تسریع در روند ساخت این پروژه را صادر کرد.

این شهرک مسکونی در منطقه نوآوری پردیس طراحی شده و مصوب هیات امنای پارک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha