صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس تایید شد

شیراز- ایرنا- رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان فارس گفت: شورای نگهبان از ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس، صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه را تایید کرد.

به گزارش ایرنا، بهروز پرنیان، دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: صحت انتخابات در حوزه های انتخابیه شیراز و زرقان - آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان -نی‌ریز، استهبان و بختگان – اقلید - جهرم و خفر - سپیدان و بیضا - سروستان، خرامه و کوار- فسا- کازرون و کوه‌چنار- لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم - مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد - و ممسنی و رستم اعلام شد.

وی ادامه داد: صحت انتخابات در سه حوزه باقیمانده شامل فیروزآباد – لامرد و مُهر – و داراب و زرین دشت در نوبت بررسی قرار دارد.

او اظهار کرد: از جمله اقداماتی که در انتخابات امسال و با هدف رفع آسیب های شناسایی شده در انتخابات گذشته انجام شد بحث ارائه آموزش به عوامل اجرایی و نظارت انتخابات بود که این آموزش ها به شکل مشترک و با هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور ارائه شد.

صحت انتخابات در ۱۲ حوزه انتخابیه فارس تایید شد

رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان فارس، با بیان اینکه انتخابات در این استان در سلامت کامل برگزار شد گفت: در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری ۱۷ هزار نفر ناظر به عنوان ناظرین امین در استان بر برگزاری انتخابات نظارت داشتند.

پرنیان افزود: بعد از برگزاری انتخابات نیز سامانه مردم ناظر برای دریافت گزارش ها و نظرات مردم در خصوص انتخابات و سامانه داوطلب برای دریافت نظرات و ثبت شکایت داوطلبان ایجاد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه جاری و همزمان با سراسر کشور در استان فارس نیز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha