۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85421938
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در همدان آغاز به کار کرد

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ستاد اسکان فرهنگیان ویژه نوروز ۱۴۰۳ با رویکرد تکریم معلمان در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، رسول شیدایی روز دوشنبه در آیین گشایش ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان اظهار کرد: برای اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۵ پایگاه اسکان در همدان پیش بینی شده است و برهمین اساس تلاش می شود تا با استفاده از امکانات مناسب در ایام نوروز به خوبی از فرهنگیان کشور در همدان میزبانی شود.

وی ادامه داد: ۱۲۵ آموزشگاه با هزار و ۲۰۰ اتاق در سطح این استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده‌سازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: این اتاق ها شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق درجه الف و ۳۴ اتاق درجه ب برای اسکان موقت فرهنگیان ورودی به استان همدان برای نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

شیدایی افزود: ۹ باب نمازخانه، اردوگاه و سایر مکان‌های اسکان موقت زیرمجموعه آموزش و پرورش استان همدان نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات سفر تابستانی آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ستاد اسکان موقت فرهنگیان تا دوازدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مسأله معطل و سردرگم نشوند.

شیدایی یادآور شد: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی نداریم، چرا که اعتقاد داریم این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

وی با اشاره به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ از دست اندرکاران ستاد اسکان فرهنگیان در سطح استان همدان خواست تمهیدات لازم برای استقبال از این ماه پر خیر برکت و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شئونات این ماه اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha