۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85422032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰۸ هزار نفر در کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویزیت شدند

سنندج- ایرنا- سرپرست کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۷۵ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص کلینیک ویژه این دانشگاه، ۱۰۸ هزار و ۱۷۷ نفر از مراجعان را ویزیت کردند.

به گزارش ایرنا، رزیتا افتخاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مراجعین مربوط به متخصص و فوق تخصصین کودکان با ۱۴ هزار و ۴۲۲ مورد، فوق تخصص نفرولوژی بزرگسالان ۱۲ هزار و ۸۶۰ مورد و ارتوپدی ۹ هزار و ۷۲۵ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۵ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در کلینیک ویژه سنندج در حال ارائه خدمات درمانی به مراجعین هستند، افزود: در مدت مذکور، در مجموع پنج هزار و ۷۷۱ شیفت مختلف توسط پزشکان و کادر کلینیک انجام شده است.

سرپرست کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: امسال هزار و ۷۹۹ مورد خدمات نوار عصب و عضله، ۲۵۰ مورد اندوسکوپی، ۳۰۸ مورد اسپیرومتری، هزار و ۷۹۵ مورد اکوکاردیوگرافی، هزار و ۶۰۱ مورد نوار قلب، ۲۵۹ مورد نوار مغز، سه هزار و ۷۲۷ مورد خدمات ارتوپدی و هزار و ۸۰۲ مورد خدمات گوش، حلق و بینی برای بیماران و مراجعین در این کلینیک انجام شد.

افتخاری با اشاره به اینکه، از ابتدای سال ۱۴۰۳، خدمات دندانپزشکی و شیمی درمانی هم در این کلینیک انجام می شود، اضافه کرد: در دندانپزشکی با بهره گیری از حضور ۲ نفر متخصص کودکان و سه نفر متخصص ارتودنسی و در شیمی درمانی سرپایی با داشتن ۶ تخت، با حضور سه نفر متخصص رادیو انکولوژی به بیماران و مراجعین خدمات درمانی ارائه خواهد شد.

وی به نحوه نوبت دهی در این کلینیک اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد نوبت دهی این کلینیک به صورت اینترنتی و غیرحضوری و ۲۰ درصد نیز حضوری است.

سرپرست کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: جراحی ترمیمی و پلاستیک، متخصص ارتوپدی، متخصص بیهوشی، کولورکتال، جراحی عمومی، عفونی، داخلی، زنان و زایمان، انکولوژی بزرگسالان، متخصص و فوق تخصص های کودکان، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، کلیه، رادیوانکولوژی، نورولوژی، پوست و مو، ریه و ژنتیک پزشکی از جمله تخصص های مذکور است.

افتخاری اضافه کرد: همزمان با برنامه سلامت نوروزی و بسیج نیروها و امکانات دانشگاه در ارائه خدمات سلامت به مردم عزیز به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، کلینیک ویژه دانشگاه در حالت آماده باش کامل برای ارائه خدمات سلامت برای مردم و مسافران قرار داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha