۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85422248
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

واکنش ملی پوش تنیس روی میز بعد حذف از فهرست اعزامی ها به مسابقات انتخابی المپیک

همدان- ایرنا- ملی پوش تنیس روی میز بانوان کشور بعد حذف از فهرست اعزامی ها به مسابقات انتخابی المپیک گفت: حذفم از لیست اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با وجود اینکه نفر اول تیم ملی هستم، شاهکار است.

شیما صفایی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرار بود اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسابقات آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد، شرکت کنم اما به یکباره خبر رسید که ندا شهسواری و مهشید اشتری از سوی مسوولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی بانوان برای اعزام به این رقابت‌ها معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: این در حالیست که طی سه ساله گذشته همواره با قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان، نفر اول بخش بانوان شده‌ام و تنها ملی پوشی بودم که عازم بازی‌های آسیایی هانگژو شدم.

صفایی اضافه کرد: این تصمیم در شرایطی گرفته شد که در اوج آماده‌سازی بسر می‌برم و به واقع شوکه شده‌ام.

نابغه تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: معتقدم این انتصاب از سوی فدراسیون منطقی نیست چرا که در آخرین انتخابی تیم ملی اول شدم، ندا شهسواری دوم شد و مهشید اشتری مقام چهارم را کسب کرد و حتی فاطمه یاری که سوم شده بود هم کنار گذاشته شد.

وی ادامه داد: این پیشنهاد توسط رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی اتخاذ شد و مسابقه انتخابی هم برگزار نکردند که غیرمنطقی به شمار می‌رود.

وی افزود: در بخش آقایان که سطح آن‌ها بسیار بالاتر از ما است، نوشاد عالمیان معرفی شد و برای نفر دوم مسابقه انتخابی برگزار می‌کنند.

این بانوی پرافتخار تنیس روی میز خاطرنشان کرد: اگر ملاک انتخابی تیم ملی باشد، نفر اول بوده‌ام و باید اعزام شوم و اگر رنکینگ جهانی را لحاظ کنند، الینا رحیمی و فاطمه یاری به ترتیب بالاترین رتبه را دارند اما فدراسیون با این تصمیم، شانس بزرگی را از ما گرفت.

وی خواستار شفاف‌سازی در تصمیم اتخاذ شده و پیگیری از سوی مسوولان ورزش و هیات تنیس روی میز استان همدان شد و افزود: امیدوارم اجازه ندهند حقی تضییع شود.

شیما صفایی ملی پوش پرافتخار تنیس روی میز همدان، قهرمان رده‌های سنی کشور و تنها بانوی اعزامی این رشته ورزشی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین است.

فدراسیون تنیس روی میز روز گذشته در نشستی اعلام کرد: "در بخش بانوان با توجه به گزارش سرمربی تیم ملی بانوان از عملکرد ملی پوشان بانوی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان، و با تایید اعضای حاضر در جلسه و موافقت رئیس فدراسیون، ندا شهسواری و مهشید اشتری هر دو انتصاب و ۲ نماینده تنیس روی میز کشورمان برای رقابت‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد انتصاب شدند. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha