استاندار مازندران: پیشگیری از تخلف در بازار نوروزی اصناف با جدیت دنبال شود

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: پیشگیری از بروز تخلف در حوزه بازار نوروزی و ماه رمضان در این استان مورد تاکید است و این مهم باید توسط دستگاه‌های نظارتی و تشکل های مردمی پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی‌پور روز سه‌شنبه در جریان بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، افزود: نظارت بر واحدهای صنفی باید توسط اتحادیه ها و تشکل های صنفی افزایش یابد تا در حوزه پیشگیری از تخلف به نتایج خوبی دست یابیم.
وی اضافه کرد: مردم نیز نقش مهمی در نظارت و پیشگیری از تخلفات در بازار دارند و هرچه این نقش پررنگ تر شود، میزان تخلفات و پرونده های مرتبط با این حوزه کمتر خواهد شد.

استاندار مازندران: پیشگیری از تخلف در بازار نوروزی اصناف با جدیت دنبال شود

معرفی ۳۰۰ متخلف به تعزیرات حکومتی مازندران

همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از تشکیل ۳۰۰ پرونده در طرح ویژه نوروزی خبر داد.
یدالله ملکی گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۷۰ گروه گشت از ۶۳۰ واحد صنفی بازرسی کردند و برای ۳۰۰ واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی افزود: در این طرح برای دسترسی آسان همشهریان محترم در پایانه مسافربری، میدان میوه وتره بار و میدان امام حسین (ع) ساری دفتر رسیدگی به شکایات تخلفات تعزیراتی بازگشایی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و احتکار تخلف را برای پیگیری به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha