۴ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۰۴
کد خبر: 85422329
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار و ۷۵۶ مورد بازرسی از اصناف خمین انجام شد

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۰۴
کد خبر: 85422329
چهار هزار و ۷۵۶ مورد بازرسی از اصناف خمین انجام شد

خمین - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: بازرسان این اداره و اتاق اصناف سال گذشته چهارهزار و ۷۵۶ بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام دادند.

محمدرضا سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۴۸۱ فقره پرونده تخلف در این شهرستان با بازرسی‌های ماموران اداره صمت و اصناف تشکیل و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده، ۹۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال است، عنوان کرد: گران‌فروشی و درج نکردن قیمت بر روی کالاها، بیشترین تخلفات اصناف خمین در سال گذشته بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خمین ادامه داد: ۵۸۲ گزارش مردمی نیز سال گذشته در این شهرستان به ثبت رسید و به طور میانگین ماهانه ۴۵ مورد گزارش ثبت شد که حدود ۲۰ مورد از آنها به تشکیل پرونده و بقیه به صلح و سازش رسید.

سلیمانی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده کم‌فروشی، گران‌فروشی و احتکار از طریق سامانه ۱۲۴ موارد را اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند که با متخلفان با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: نظارت بر بازار و اصناف شهرستان خمین در ایام تعطیلات نوروز با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

خمین در جنوب استان مرکزی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha