آماده‌باش مراکز بهداشتی و درمانی بوشهر جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تمام مراکز بهداشتی و درمانی استان جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به هم استانی‌های و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز به‌ شکل ۲۴ ساعت در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش ایرنا؛ حسن ملکی زاده روز سه شنبه در نشست وزیر بهداشت با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌ شکل ویدئوکنفرانسی اظهار کرد: استان بوشهر به‌ عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع طی هفته‌های اخیر با برگزاری نشست‌های برنامه‌ریزی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سراسر استان، تلاش شده تا زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف سلامت استان فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: هدف نهایی از این برنامه‌ریزی‌ها پیشگیری از هرگونه وقفه و اختلال در فرآیندهای خدمت‌رسانی در بخش‌های مهم ارائه خدمت به مردم و مسافران با مشارکت تمامی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه است.

ملکی زاده بیان کرد: حفظ سلامت مردم و گردشگران نوروزی در زمان حضور در استان یکی از اولویت‌های اساسی دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان عضوی از کمیته ستاد خدمات سفر استان از ۱۵ اسفند فعالیت خود را آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده بر روند خدمات بهداشتی و درمانی در استان نظارت و کار میدانی انجام می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha