۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85422622
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد 

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85422622
۷۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد 

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۷۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان‌های شمالی و جنوبی این استان خبر داد. 

سردار دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان‌ها پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان های زاهدان و ایرانشهر که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستورکار قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان، اعضای این باند را که با ۲ دستگاه خودرو در حال جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند قصد فرار از محل را داشتند که با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و قبل از هرگونه واکنشی ۲ قاچاقچی مسلح مواد مخدر در محل دستگیر، ۷۴۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف، ۲ سلاح وینچستر کشف و ۲ خودرو متهمان نیز توقیف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha