فعالیت یکصد تانکر مکنده برای جمع آوری آب های سطحی/ تاکنون ورود آب به منازل گزارش نشده است

اهواز - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ضمن آماده باش تمام عوامل شهرداری در زمان بارندگی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ تانکر مکنده پرقدرت مشغول جمع آوری آب از سطح خیابان های شهر هستند.

علی شمس روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با دستور استاندار، در هر منطقه یک اتاق بحران متشکل از عوامل آب و برق، آبفا و دیگر دستگاه های معین دایر شده و به طور دقیق خیابان های شهر رصد می شود.

وی با اشاره به وجود ۳۳ ایستگاه پمپاژ در مقاط مختلف شهر بیان کرد: تمام ایستگاه های پمپاژ به صورت لحظه ای چک می شوند تا آب گرفتگی حادی نداشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: چند نقطه آبگرفتگی در سطح شهر گزارش شده که نیروهای شهرداری به تمام توان در حال رفع این موارد هستند.

وی تصریح کرد: بعد از پایان بارندگی، کار دفع کامل آب های سطحی را شروع کرده و سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان، شرایط تردد مردم را تسهیل کنیم.

شمس گفت: بیش از ۲ هزار نیروی در حال جمع آوری آب‌های سطحی هستند و این روند تا چندین ساعت پس از پایان بارندگی ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون گزارشی در خصوص ورود آب به منازل گزارش نشده البته تعدادی از منازل سطح پایین تری نسبت به سطح معابر دارند که با استفاده از گونی خاک راه نفوذ آب به این منازل را بسته ایم.

شمس گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت ورود آب به منازل هر چه سریعتر این موضوع را اطلاع رسانی کرده تا همکاران ما بتوانند خدمت رسانی لازم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش بارش باران از شب گذشته در نقاط مختلف استان خوزستان شروع شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha