۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85422836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت‌ها و صنایع اهواز برای کمک‌رسانی در پی بارش شدید باران پای کار آمدند

اهواز- ایرنا- فرماندار اهواز گفت: هماهنگی و تقسیم کار با شرکت‌ها و صنایع اطراف شهرستان برای کمک به دستگاه‌ها در خدمات‌رسانی در این شرایط نامساعد جوی انجام شده است.

سید احمد موالی‌زاده شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای تمامی شهرداری‌های مناطق اهواز، معین در نظر گرفته شده تا در این شرایط کمک داشته باشند.

وی گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز بارندگی تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع سیلاب و یا حادثه در این شهرستان انجام شده است.

موالی‌زاده اظهار کرد: با توجه به فعالیت یک سامانه بارشی پیش از این‌ سامانه و بارش مداوم باران، مجرا و معابر شهر جوابگوی این میزان بارندگی نیست.

فرماندار اهواز افزود: گروه‌های جهادی برای کاهش هر چه بیشتر مشکلات ناشی از بارندگی در اهواز پای کار آمدند و اگر رنجشی برای مردم شریف اهواز رخ داده عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: تلاش بر این است که کمترین مانده آب در مناطق مختلف اهواز باقی بماند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه شب گذشته ستاد بحران با حضور استاندار خوزستان در دفتر شهردار اهواز برگزار شد تصریح کرد: در این‌نشست تمام‌تمهیدات لازم برای کنترل شرایط و خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم دیده شد.

وی افزود: سه بخشداری شهرستان اهواز در آماده باش کامل هستند و تا کنون موردی از حادثه و یا مشکلی در بخش‌ها و روستاهای شهرستان در پی بارش باران گزارش نشده است.

برنامه‌ریزی برای سدهای کرخه و کارون به منظور کنترل سیلاب

فرماندار اهواز ادامه داد: برنامه مدونی برای سدهای کرخه و کارون که در بالا دست شهرستان اهواز هستند به منظور کنترل سیلاب احتمالی دیده شد.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: سازمان آب و برق استان با توجه به شرایط جوی برنامه‌ریزی رهاسازی آب تعیین کرده است.

فرماندار اهواز به مردم این شهرستان اطمینان داد که تمهیدات لازم برای کنترل سیلاب احتمالی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، بارش مداوم باران از شب گذشته در اهواز و اغلب مناطق استان آغاز شده و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان تا فردا تداوم دارد.

با توجه به صدور هشدار سطح قرمز بارندگی قرارگاه مدیریت بحران در استان تشکیل شده است.

استاندار خوزستان نیز به طور مرتب از مناطق مختلف اهواز و وضعیت آبگرفتگی بازدید می‌کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز پیش از این اعلام کرد تخلیه آب‌های سطحی در پنج منطقه اهواز در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha