۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85423040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مسیر توسعه مازندران در سال نو با جدیت دنبال می شود

ساری-ایرنا- استاندار مازندران در پیام نوروزی با اشاره به ریل گذاری توسعه همه جانبه استان گفت که این روند در سال ۱۴۰۳با جدیت از سوی مسوولان پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در پیام نوروزی اعلام کرد : بهار طبیعت، نوروز و بهار قرآن در عالی ترین توازن و تقارن همانند جلوه و نمودی از ذات اقدس الهی برای تنبیه و تنبه مومنان و طالبان اَنفاس روحانی از راه رسیده اند و منظر درخشان و پرشکوه طبیعت چونان نشانه هایی از حق در سراسر گیتی گسترده شده است تا در هنگامه تحول و نوبه نو شدن؛ انسان با سیر در آفاق و انفُس؛ حقیقت هستی و وجود را دریابد.

وی ادامه داد : امسال؛ همزمانی ماه خدا و ماه قرآن با نوروز، در شکوفایی فصل بهار، برای روزه داران فرصتی مغتنم است تا فصل عبودیت و بندگی حق را به تماشا بنشینند.

استاندار مازندران افزود : مازندران و دیار علویان، بحمدالله؛ در سالی که گذشت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و برنامه های توسعه ای دولت سیزدهم با تلاش ها و مجاهدات شبانه روزی همه مدیران و کارکنان دولت و مجموعه فعالان مشفق بخش خصوصی در استان، به شاخص های مثبت توسعه ای در بخش های مختلف دست یافت.

حسینی پور تصریح کرد : در حوزه های مهم؛ در ریل شکوفایی قرار گرفت که ضرورت دارد؛ این مسیر با همه توان تداوم پیدا کند و در سال ۱۴۰۳ تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) زمینه ها و بسترهای شکوفایی اقتصادی استان فراهم شود.

استاندار مازندران گفت : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام ایران اسلامی و مازندران ولایی که مایه عزت و اقتدار ما هستند، حلول سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را به مردم مومن و بزرگ مازندران و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران تبریک می گویم و با قدردانی از همه خدمتگزاران مردم در استان در بخش های مختلف؛ برای همگان از خداوند قادر متعال؛ سالی سرشار از توفیق، خیر، برکت و معنویت توام با عافیت به همراه احسن الحال را مسئلت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha