نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان سال جدید را تبریک گفتند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک فرارسیدن سال ۱۴۰۳ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را به همه مردم ایران و استان تبریک گفتند. 

به گزارش ایرنا در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، حاوی پیام‌های ارزشمندی است از جمله این که هر دو یاد مبدأ و معاد را در دل‌ها زنده می‌کنند.

این تقارن فرصتی مناسب برای خودسازی است و امیدواریم خداوند متعال به ما و همه ملت شریف ایران لطف کرده و حال ما را به «احسن الحال» تغییر دهد تا بتوانیم پاکیزه، نو و آماده خدمت به نظام اسلامی و جامعه بشویم.

سال ۱۴۰۲ سالی سرشار از تحول و تغییرات همراه با وقایع تلخ و شیرین بود که مسوولان و مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات و چالش‌ها، دست در دست همدیگر اتفاقات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مهمی را برای پیشرفت و آبادانی استان رقم زدند.

اینجانبان ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۳ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن به مردم نجیب، شریف و متدین استان سیستان و بلوچستان، توفیق تهذیب نفس در ماه رحمت الهی و موفقیت بیش از پیش در سال جدید، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب‌ را برای همه مسلمانان جهان مسئلت داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha