۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبر: 85423118
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

بارش‌های فارس مطابق پیش‌بینی‌ها بود/بارش ۱۵۶ میلیمتری باران در رستم

شیراز – ایرنا - سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش‌های باران از شب گذشته (سه‌شنبه) تا کنون مطابق با پیش بینی‌های هواشناسی و منظم بوده و هیچ خسارتی برجای نگذاشته است.

غلامرضا غلامی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در این سامانه بارشی، بیشترین بارش‌های فارس در امیر ایوب شهرستان رستم با ۱۵۶ میلیمتر رخ داد و کمترین مربوط به مُهر و لامرد سه و چهار میلیمتر بود.

وی اضافه کرد: میانگین ۲ ایستگاه هواشناسی شیراز حاکی از بارش ۲۳ میلیمتر رحمت الهی در این شهر است و در شهرک گلستان این شهر ۵۶ میلیمتر باران بارید.

سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: این سامانه بارشی اکنون در جنوب و جنوب شرق فارس فعال است و تا بعد از ظهر به طور کامل از استان خارج می‌شود.

غلامی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی موج جدید بارشی از جمعه وارد استان فارس می‌شود و تا شنبه در نقاط مختلف فعالیت خواهد کرد.

وی درباره اسکان مسافران نوروزی فارس به هنگام ضرورت، گفت: از این نظر هیچ مساله‌ای نداریم و اداره‌ های اوقاف و امور خیریه اماکن مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها، آموزش و پرورش، مدارس و ورزش و جوانان ورزشگاه‌ها را برای اسکان اضطراری مسافران در صورت نیاز در نظر گرفته‌اند.

غلامی اضافه کرد: در شیراز نیز از این نظر مشکلی نداریم و در صورت اضطرار مسجد بزرگ شهدا به اسکان اضطراری مسافران اختصاص می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha