۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85423242
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرعت وزش باد در همدان به ۶۵ کیلومتر بر ساعت رسید

۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85423242
سرعت وزش باد در همدان به ۶۵ کیلومتر بر ساعت رسید

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان و گل تپه به ۶۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

روح الله زاهدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز نیز وزش باد شدید و بارش پراکنده باران پدیده غالب در بیشتر نقاط استان است.

وی ادامه داد:آسمان استان در ۲ روز آینده صاف تا کمی ابری است اما از روز جمعه افزایش ابر پیش بینی می شود.

زاهدی افزود: براساس نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی است و از روز شنبه بارش‌های خفیف و پراکنده و از اواخر وقت روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی بارش های چشمگیری تا اواسط هفته آینده در استان پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز گذشته شاهد بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر نقاط استان بودیم و بیشترین بارش باران تا این لحظه در سرکان تویسرکان به میزان ۴۱ میلیمتر گزارش شده است و در ایستگاه دانشگاه بوعلی میزان بارش ۲۸ میلیمتر ثبت شده است.

زاهدی ادامه داد: کمینه دمای همدان در ۲۴ ساعت گذشته سه درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته گل تپه با صفر درجه سردترین و بهار با ۱۴ درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان بودند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha