۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85423249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چمران: اجرای سیاست‌های مدیریت شهری بدون همکاری مردم بی اثر خواهد بود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران طی پیامی با تبریک آغاز سال ۱۴۰۳، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت مردم پایتخت از مدیریت شهری گفت: قطعا اجرای سیاست‌های مدیریت شهری بدون همکاری مردم اثری نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز چهارشنبه در پیامی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه ملت ایران و مسلمین جهان بویژه پیروزی برای مردم مظلوم، مبارز و مقتدر غزه، فرا رسیدن عید سعید نوروز و تقارن این سال را با ماه مبارک رمضان را به همشهریان خوب تهرانی تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم که به لطف خداوند متعال سال پیروزی و موفقیت برای همه باشد.

در سالی که گذشت ما در شهر تهران شاهد حرکت‌های خوب و ارزنده‌ای بودیم که موجب شد تا امید در دل مردم بوجود آمد که در بهار دیگری در از حرکت‌های خوب شهری را توام باهم خواهیم داشت.

پس از مسایل فرهنگی شهر یکی از مهمترین مباحثی که در شهر ما مطرح میشود مساله رفت و آمد، رفع آلودگی هوا و همچنین بافت فرسوده شهری است که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام‌شده هم در برنامه چهارم توسعه شهری که پارسال صورت گرفت و هم در بودجه ۱۴۰۳ ارقام قابل توجهی در این خصوص پیش بینی شد تا بتوانبم با کمک دولت سیزدهم و هم با همکاری خوب مردم پایتخت زمینه رفع این چالش‌ها را فراهم کنیم.

تاکید و اعتقاد داریم همه این حرکت‌ها و هر آنچه را که برنامه ریزی می‌شود بدون کمک و همکاری خوب مردم عزیز به جایی نخواهد رسید.

بعنوان نماینده مردم شهر جا دارد تا از همه کسانی که در شهرداری تهران، شورای اسلامی شهر تهران، سازمان‌ها و ادارات، همه تلاشگران و مدیرانی که دستی بر اجرای این سیاست‌ها داشتند تشکر و قدردانی کنم و آرزوی موفقیت بیشتر برای همه داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha