۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85423323
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی اصفهان در فریدونشهر ثبت شد

اصفهان - ایرنا - اداره کل هواشناسی اصفهان اعلام کرد که بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته در استان در فریدونشهر با ۶۰.۳ میلی‌متر ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، طبق اطلاعات روز چهارشنبه سامانه اطلاع‌رسانی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بیشترین بارش های ۲۴ ساعت گذشته پس از فریدونشهر در ایستگاه‌های «اسلام آباد موگویی» ( از توابع شهرستان فریدونشهر) با ۵۶.۶، پادنای علیا (از توابع سمیرم) با ۴۶.۲، بویین میاندشت ۱۹، خوانسار ۱۷.۱ و داران ۱۴.۴ میلی‌متر گزارش شده است.

میزان بارندگی در کلانشهر اصفهان ۲ میلی‌متر و کمینه و بیشینه دمای هوای این شهر به ترتیب ۹.۶ و ۲۲.۸ درجه سانتی‌گراد است.

کمینه دمای هوای استان اصفهان نیز با ۲.۳ درجه زیر صفر برای بویین میاندشت و بیشینه دما با ۳۱ درجه سانتی‌گراد برای خور وبیابانک گزارش شده است.

همچنین بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار بر روی استان از امروز (چهارشنبه) تا جمعه این هفته است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: ناپایداری‌های جوی به سبب عدم تغذیه رطوبتی مناسب، بیشتر به‌صورت وزش باد به نسبت شدید تا شدید مورد انتظار است لذا در نیمه شرقی استان شرایط وقوع طوفان لحظه ای با گرد و خاک نیز وجود دارد که شدت وزش باد روز چهارشنبه خواهد بود.

شرایط افزایش ابر در روز جمعه در نیمه جنوبی و غربی استان اصفهان و بارش رگباری پراکنده بهاری از یکشنبه تا دوشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق استان وجود دارد.

کمینه دما در استان اصفهان تا سه روز آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

شهرستان سردسیر فریدونشهر با ۳۵ هزار نفر جمعیت و ۸۵ روستا در ۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha