۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85423347
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰۵ هزار نفر از اماکن گردشگری فارس دیدن کردند

۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85423347
بیش از ۱۰۵ هزار نفر از اماکن گردشگری فارس دیدن کردند

شیراز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با اشاره به راه‌اندازی ستاد خدمات سفر استان از ۲۵ اسفندماه، گفت: از تاریخ یاد شده تا شب گذشته (۲۹ اسفند) ۱۰۵ هزار و ۲۷۵ نفر از اماکن گردشگری فارس بازدید کردند.

محمد ثابت اقلیدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: براساس آمار، پس از حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حافظیه با ۲۹ هزار و ۱۰ نفر صدرنشین بازدیدها است.

وی یادآور شد: حافظیه صبح امروز نیز میزبان ۳۰ هزار نفر در آیین سال تحویل ۱۴۰۳ بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس عنوان کرد: پس از حافظیه، مجموعه جهانی تخت جمشید با ۱۸ هزار و ۵۰ نفر و مجموعه فرهنگی آرامگاه سعدی با ۱۶ هزار ۵۴۴ نفر از پربازدیدترین اماکن گردشگری فارس در این پنج روز بود.

بیش از ۱۰۵ هزار نفر از اماکن گردشگری فارس دیدن کردند

ثابت اقلیدی اضافه کرد: علاوه بر این، آیین تحویل سال ۱۴۰۳ صبح امروز در مجموعه جهانی تخت جمشید با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از مهمانان نوروزی و بازدیدکنندگان برگزار و پس‌ازآن بازدید از این مجموعه برای شرکت‌کنندگان رایگان اعلام شد.

وی از اجرای طرح راهبران گردشگری فارس در ایام نوروز با هدف استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه ها و موسسات آموزشی استان و حذف فاصله بین صنعت گردشگری و دانشگاه خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ دانشجو دراین طرح فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha