عملکرد خوب دولت سیزدهم در مهار تورم/ نباید توقع داشت مهار کامل نقدینگی سریع انجام شود

تهران ایرنا ـ نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات خوبی را در حوزه مهار و کاهش نقدینگی در سال گذشته از سوی دولت شاهد بودیم که قابل تقدیر است، گفت: البته همه اقدامات در مدت زمان یک سال قابل انجام نیست.

«علی بابایی کارنامی» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، درباره سیاست‌های دولت برای مهار تورم گفت: عملکرد خوبی را از سوی دولت برای مهار و کنترل و کاهش نقدینگی در سال گذشته شاهد بودیم از این رو عملکرد دولت در این حوزه قابل تقدیر است، البته این به معنای آن نیست که همه کارها انجام شده و تورم و نقدینگی به طور کامل مهار شده است.

وی با بیان این که هنوز کارهای زیادی چه در این حوزه و چه در بخش‌های دیگر از جمله در حوزه مسائل اقتصادی وجود دارد که باید انجام شود، افزود: البته همه این کارها در مدت زمان یک سال قابل انجام نیست و نباید انتظار و توقع داشته باشیم که مهار کامل نقدینگی و غیره در یک سال از سوی دولت اجرایی شود.

نماینده مردم ساری در مجلس تاکید کرد: توقع ما از دولت باید به میزان مدت زمان برای برنامه‌هایش باشد و امیدواریم که در ادامه کار نیز با تداوم این روند و حرکت سریع‌تر در جهت مهار تورم و رشد و رونق تولید گام‌های موثر دیگری را در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha