۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85423662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۰ هزار لیترسوخت قاچاق در ری /سارق کولرهای گازی راهی زندان شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف سه دستگاه کامیون حامل ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز پنجشنبه با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در بیست و هشتمین روز از اسفند ماه سال گذشته، تیم عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود به محموله سه دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی هر سه خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که محموله هر سه کامیون ۵۰ هزار لیتر سوخت مایع است اما بارنامه ها و مستنداتی در اختیار راننده ها نیست و بر این اساس به ظن قاچاق سوخت هر سه خودرو توقیف شده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده هر سه متهم این پرونده به جرم خود مبنی بر قاچاق سوخت با کامیون ها اعتراف کردند و خودروها به پارکینگ منتقل و سه متهم برای تحقیقات بیشتر به مرجع قضائی منتقل شدند.
سرهنگ طرهانی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل سودجویان و قاچاقچیان ایستاده است از مردم خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق کولر گازی راهی زندان شد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق سابقه دار در محدوده "باقرشهر" خبر داد و گفت: از وسایل متهم در هنگام دستگیری ۲ کمپرسور کولر گازی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

کشف ۵۰ هزار لیترسوخت قاچاق در ری /سارق کولرهای گازی راهی زندان شد


سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز پنجشنبه اظهار داشت: چندی پیش با وقوع چند فقره سرقت کمپرسورهای کولر گازی در محدوده "باقرشهر" و طرح شکایت از سوی شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۵ قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران تجسس کلانتری باقرشهر با حضور در محل سرقت دریافتند که سارق با تخریب قفل های ورودی منازل و مغازه ها اقدام به سرقت پمپ ها و کمپرسورهای کولر گازی آن محل می کند.

وی تصریح کرد: تیم های عملیات کلانتری با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق شدند مشخصاتی از سارق به دست آورند و در بررسی های انجام شده از بانک هویتی مجرمان، این متهم سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: با گشتزنی های های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، ماموران موفق شدند در آخرین روز سال ۱۴۰۲ این سارق را هنگام سرقت کمپرسور کولرگازی یک مغازه مشاهده و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بازرسی از وسایل همراه متهم ۲ دستگاه کمپرسور کولر گازی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و به همراه وی به کلانتری منتقل شد.

وی یادآور شد: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و سه فقره سرقت دیگر به همین شیوه اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی عنوان کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha