۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85423681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۶ پرواز ویژه نوروز در فرودگاه اصفهان برقرار شد

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85423681
۱۲۶ پرواز ویژه نوروز در فرودگاه اصفهان برقرار شد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۱۲۶ پرواز ورودی و خروجی بصورت فوق‌العاده(ویژه) برای ایام نوروز سال ۱۴۰۳ در فرودگاه بین‌المللی«شهید بهشتی» اصفهان برقرار شده است.

به گزارش ایرنا روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان روز پنجشنبه به نقل از ابوذر ضیایی افزود : ۳۴ پرواز ورودی و خروجی فوق‌العاده(ویژه) در مسیرهای خارجی و ۹۲ پرواز ورودی و خروجی فوق‌العاده در مسیرهای داخلی از بیست و چهارم اسفند سال ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی از طریق این فرودگاه انجام شده است یا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پروازها در مسیرهای مشهد، تهران، قشم و کیش توسط شرکت های هواپیمایی سپهران، اروان، کیش ایر، آتا، آساجت و پارس ایر برقرار شده است و شرکت‌های هواپیمایی فالی دبی، فری برد، پگاسوس، فالی بغداد، العراقیه، قشم ایر و آسمان هم اقدام به برقراری پرواز فوق‌العاده در
مسیرهای نجف، استانبول، آدنا، دبی و آنتالیا کرده‌اند.
مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان اظهار داشت: در این مدت ۹۷۰ پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام خواهد شد که نسبت به مجموع پروازهای نوروز سال گذشته ۱۵ درصد رشد دارد.
ضیایی یادآور شد: مسافران برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروازهای نوروزی فرودگاه اصفهان می‌توانند با واحد اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره ۱۹۹ تماس یا به وب سایت فرودگاه به آدرس esfahan.airport.ir مراجعه کنند.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، بعنوان مُعین فرودگاه‌های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha