تداوم هوای سرد در نوروزِ مازندران/ مسافران احتیاط کنند

ساری-ایرنا- طبق گزارش‌های دریافتی از هواشناسی مازندران، تا روز یکشنبه هفته آینده هوای استان نیمه ابری و با بارش باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا، آسمان مازندران از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در مناطق پایین دست و جلگه ای نیمه ابری و گاهی ابری پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه دیشب شاهد بارندگی در سطح استان بودیم، گفت: از سرلیماک رامسر ۱۸ میلی متر، گالش محله رامسر ۱۰ میلی متر، سفیداب و سنگ پشته هفت میلی متر و ساری مرکز استان هم ۱.۴ و قائم شهر ۱.۴بارندگی گزارش شد.

مرتضی فرجی افزود: امروز پنجشنبه دوم فروردین ماه از شدت ناپایداری ها کاسته شده و تا یکشنبه هفته آینده در مناطق پایین دست و جلگه ای آسمان استان نیمه ابری و گاهی ابری پیش بینی می شود و روند افزایش تدریجی دما را هم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: فقط گذر جمعه شب و شنبه در ارتفاعات استان شرایط برای بارشهای خفیف و پراکنده فراهم است. تداوم هوای سرد در نوروزِ مازندران/ مسافران احتیاط کنند

کارشناس هواشناسی افزود: بامداد دوشنبه همراه با افزایش ابرناکی ابتدا در ارتفاعات استان بارشها شروع شده و به مناطق ساحلی و جلگه ای هم کشیده خواهد شد.

فرجی ادامه داد: این سامانه صبح سه شنبه از استان خارج می شود.

وی گفت: دریا برای امروز مواج است و از فردا به تدریج آرام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha