۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85423898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی جمعه خشم در ۲۷ منطقه استان یزد برگزار می شود

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی جمعه خشم در حمایت از مردم غزه و انزجار از غاصبان صهیونیستی روز جمعه سوم فروردین‌ماه جاری در ۲۷ منطقه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راهپیمایی بعد از اقامه نماز عبادی ، سیاسی جمعه با حضور گسترده مردم روزه‌دار برگزار و اهالی فهیم استان بار دیگر جنایات اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال در حالی غزه مقاوم، این باریکه عزت و اقتدار و شرافت به استقبال ماه بندگی، بهار قرآن و رمضان الکریم رفت که مردم اعم از زنان، کودکان بی‌پناه و بی‌گناه آن ماه‌هاست که زیر سخت‌ترین شکنجه‌های زجرآور و جنایات وحشیانه و دیوانه‌وار رژیم فاسد، روزهای سختی را سپری می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان واجب است که به ندای عدالت طلبی و حقیقت‌جویی در دفاع همه جانبه و مستمر از فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش صهیونیستی لبیک گفته و با مطالبه‌گری‌های مکرر و فشار به دولت‌های خود سبب قطع شریان‌های حیاتی و قطع کامل راه‌های تجاری و اقتصادی تا پیروزی نهایی این ملت شجاع در کنار آنان بایستد.

متوسل بیان کرد: مردم ولایی استان، فردا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و اولین جمعه از سال شمسی ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زده و همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزه مقاوم اعلام می‌کنند.

این مراسم در شهرستان یزد از محل مسجد ملااسماعیل تا خیابان قیام برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha