۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85424424
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

گنجنامه همدان از عرضه قلیان پاکسازی شد

۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85424424
گنجنامه همدان از عرضه قلیان پاکسازی شد

همدان-ایرنا- مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: محوطه گردشگری گنجنامه همدان با همکاری عوامل انتظامی از عرضه قلیان پاکسازی شد.

امیرحسین اسکندریان روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود مقاومت‌های صورت گرفته از سوی توزیع کنندگان قلیان، طرح پاکسازی انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین در این طرح جایگاه‌های غیرقانونی ایجاد شده در محوطه گنج نامه توسط عرضه کنندگان مواد خوراکی و دخانیات نیز جمع آوری شد.

اسکندریان با بیان اینکه شاهد توزیع گسترده قلیان در منطقه گردشگری گنجنامه بودیم خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان روزه خواری در ملاء عام ممنوع است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اضافه کرد: مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری و عوامل انتظامی با وجود تنش‌هایی که از سوی عرضه کنندگان قلیان صورت گرفت، اقدام قانونی در این زمینه داشتند.

براساس آمارهای اعلام شده؛ کتیبه‌های تاریخی گنجنامه، بعد از غار علیصدر بیشترین بازدید کننده را در ایام مختلف سال به خود اختصاص داده و همواره مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

گنجنامه یکی از جاذبه‌های گردشگری همدان است یک مجموعه‌ تفریحی، تاریخی و طبیعی است.

کتیبه یا سنگ‌نبشته‌های گنجنامه نوشته‌هایی از دوران داریوش و خشایارشاه هخامنشی است که بر دل یکی از صخره‌های کوه الوند در پنج کیلومتری غرب همدان و در انتهای دره‌ عباس‌آباد حک شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha