۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85424442
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس کمیته مربیان تنیس روی میز: مسابقات انتخابی برای تیم ملی بانوان عادلانه است

همدان- ایرنا- رئیس کمیته مربیان تنیس روی میز کشور گفت: انتخاب ملی پوشان اصلی تنیس روی میز بانوان نباید بر اساس انتصاب باشد و انتظار می‌رود فدراسیون برپایه مسابقات انتخابی، عدالت را برقرار کند.

نادر شاملو روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا در واکنش به انتصاب بانوان ملی پوش اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: انتخاب نفرات با برگزاری مسابقه دوره‌ای تصمیم منطقی است اما متأسفانه شاهد انتصاب نفرات ملی پوش هستیم که در تاریخ ورزش تنیس روی میز بی‌سابقه بود.

وی بیان کرد: شیما صفایی در سال‌های گذشته بدون تردید بهترین عملکرد را داشته و توانسته همه حریفان داخلی خود را شکست بدهد و اگر قرار بر اعزام هم باشد، باید نفر اول در اولویت باشد و نهایت اینکه بازهم مسابقه انتخابی برگزار کنند.

شاملو در دفاع از این بازیکن همدانی خاطرنشان کرد: صفایی بارها حریفان اصلی خود را در مسابقات انتخابی شکست داده و تردیدی نیست که بازهم در صورت برگزاری مسابقه، او نفر برتر باشد.

این مربی و پیشکسوت تنیس روی میز همدان ادامه داد: صفایی سال قبل در لیگ حرفه‌ای تنیس روی میز کشور ترکیه عنوان قهرمانی را همراه با تیمش کسب کرد و نفر اول این کشور را شکست داد و حتی حریف سرشناس چینی نتوانست مقابل او کاری از پیش ببرد و مغلوب شد.

وی با بیان اینکه حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است، یادآور شد: تردیدی ندارم که صفایی با آمادگی خوبی که در این چند ماه قبل داشته، موفقیت‌های چشمگیری را در ادامه مسیر ورزشی خود کسب خواهد کرد.

وی افزود: انتظار داریم فدراسیون تنیس روی میز همانند تیم ملی آقایان، در اسرع وقت نسبت به برگزاری مسابقات انتخابی در بخش بانوان نیز اقدام کند.

شیما صفایی ملی پوش پرافتخار تنیس روی میز همدان، قهرمان رده‌های سنی کشور و تنها بانوی اعزامی این رشته ورزشی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین است.

فدراسیون تنیس روی میز اوایل هفته جاری در نشستی اعلام کرد: "در بخش بانوان با توجه به گزارش سرمربی تیم ملی بانوان از عملکرد ملی پوشان بانوی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان، و با تایید اعضای حاضر در جلسه و موافقت رئیس فدراسیون، ندا شهسواری و مهشید اشتری هر دو انتصاب و ۲ نماینده تنیس روی میز کشورمان برای رقابت‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد انتصاب شدند. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha