۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85424460
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارش استان بوشهر در دیلم ثبت شد

۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85424460
بیشترین بارش استان بوشهر در دیلم ثبت شد

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: داده‌های آماری در پایگاه های باران سنجی نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸.۹ میلیمتر در شهرستان دیلم ثبت شده است.

زهرا راستگو روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت در بندر امام حسن ۴۱.۲ میلیمتر، گناوه ۳۸.۷، جم ۲۱.۳، برازجان ۱۶.۲، اهرم ۸.۹، بندر دیر ۶.۳، بوشهر ۳.۴، عسلویه ۳.۳ و خارگ ۲.۲ میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی افزود: امروز با نفوذ سامانه بارشی جدیدی به استان، در برخی از نقاط به‌ویژه مناطق جنوبی، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

راستگو یادآور شد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه جوی به نسبت آرام براستان حاکم خواهد بود و با ورود سامانه بارشی جدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران و وزش تندباد لحظه‌ای و روز شنبه به طور غالب صاف و گاهی غبار محلی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز عصر در سواحل شمالی ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

راستگو گفت: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، در مناطق شمالی طی ساعاتی از بعد از ظهر امروز ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۴۵ و مد دوم ساعت ۱۷:۴۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha