۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85424471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۵ هزار مسافر نوروزی در فضاهای آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند

اصفهان - ایرنا - رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰۵ هزار مسافر از ۲۶ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین در فضاها و ظرفیت‌های تعیین شده در این استان اسکان یافتند.

‏‎ مهدی منتجب روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تنها در روز گذشته بیش از ۴۰ هزار مسافر در مدارس، مراکز رفاهی، اردوگاه‌ها و دیگر فضاهای آموزشی اصفهان اسکان یافتند.
وی اظهار داشت: ستادهای اسکان در تمامی مناطق ۴۱ گانه اصفهان دایر است و ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.
‏‎رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به تجهیز ۶۰۰ مدرسه با هفت هزار کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز گفت: پذیرش مسافران نوروزی تا ۱۲ فروردین در مدارس، خوابگاه‌ها و فضاهای تفریحی زیر پوشش آموزش و پرورش اصفهان ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: مدارس پیش‌بینی شده برای اسکان بصورت «الف» و «ب» و براساس امکاناتی که ارائه می‌شود درجه‌بندی شده است و مسافران پذیرش شده زیر پوشش بیمه مسافر قرار دارند.
منتجب افزود: مدارس نوع «الف» دارای امکاناتی شامل فرش، یخچال و تلویزیون و مدارس نوع «ب» با همان امکانات ولی بدون تلویزیون است.
وی افزود: در استان اصفهان یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد در نواحی و مناطق دایر شده که ستادهای اسکان در نقاط ورودی شهر در نظر گرفته شده اند.
به گفته رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان، در نوروز ۱۴۰۲، فضاهای آموزشی و تفریحی آموزش و پرورش اصفهان میزبان حدود ۴۰۰ هزار مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی بود.
به گزارش ایرنا، استان اصفهان با برخورداری از ۲۲ هزار اثر تاریخی و فرهنگی و سایر جاذبه های گردشگری از مناطق گردشگر پذیر ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha