۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85424492
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۴۱ هزار نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز اقامتی استان یزد اسکان یافتند+ فیلم

یزد-ایرنا-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جانشین رئیس ستاد سفر استان یزد گفت: در شبانه روز گذشته، تعداد ۴۱ هزار و ۱۲۵ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است .  

محمد جواد ابوالحسینی، روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: استان یزد امسال هم میزبان جمع زیادی از مسافران نوروزی است و برنامه ریزی وسیعی را برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی تدارک دیده است .

وی ادامه داد: در راستای ایجاد ظرفیت بیشتر برای اسکان مسافران نوروزی علاوه بر مسافرخانه ها و هتل ها ،از ظرفیت همه ادارات دولتی و اقامتگاههای اداری و همچنین مدارسی که امکانات لازم را دارند استفاده شد و اماکنی همچون حسینیه ها و مساجد نیز برای اسکان اضطراری در صورت نیاز پیش بینی شده است.

هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: استقبال خوبی را امسال شاهد هستیم و از ۲۴ اسفند سال گذشته که آغاز شروع طرح نوروزی بود تا پایان روز دوم فرودین تعداد ۱۴۰ هزار و ۵۰۲ نفر در مراکز رسمی و اقامتی دارای مجوز استان اسکان یافتند.

ابوالحسینی ادامه داد: همچنین ۹۷ هزار و ۷۷۹ نفر نیز بازدید کننده از بناهای شاخص استان یزد بودند و در زمینه تعداد خودرو ورودی به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته و ۳۷۳ هزار و ۴۱۵ خودرو بوده است همچنین خروجی نیز ۳۴۴ هزار و ۴۲۰ خودرو بوده که چهار درصد کاهش نشان می دهد و نشان از توقف بیشتر مسافران در استان است.

جانشین رئیس ستاد سفر استان یزد گفت:خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی انجام شده در زمینه تصادفات و فوتی های درون شهری یک فوتی و با کاهش ۵۰ درصدی همراه است و در جاده های برون شهری نیز پنج فوتی داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش داشته است .

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha