پل معلق مشگین شهر میزبان مهمانان جشنواره نوروزی است

اردبیل - ایرنا - جشنواره سه روزه نوروزنامه به مناسبت تلاقی بهار طبیعت با ماه پرفضیلت رمضان، با هنرنمایی هنرمندان ملی و استانی در پل معلق مشگین‌شهر آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل روز جمعه در بازدید از نخستین روز جشنواره نوروزنامه در پل معلق مشگین شهر گفت: این برنامه با همت مدیریت و عوامل مجموعه گردشگری پل معلق برگزار می‌شود و باتوجه به حضور پر شمار گردشگران نوروزی در مشگین‌شهر، جشن نوروزنامه اقدام مبارکی برای استقبال از مسافران و گرامیداشت عید نوروز و ماه مبارک رمضان است.

حسن محمدی ادیب افزود: استان اردبیل مجموعه‌ای از جاذبه‌های متنوع تاریخی، فرهنگی و طبیعی را داراست و شهرستان مشگین‌شهر بسیاری از این جاذبه‌ها را در دل خود جای داده و یکی از مقاصد گردشگری کشور در طول سال است.

وی ادامه داد: بسیاری از جاذبه‌های منحصر به فرد دنیا مانند داغ‌ترین آب‌معدنی، مرتفع‌ترین دریاچه و محوطه باستانی هفت هزارساله شهر یئری در استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و گوشه‌ای از جاذبه‌های این استان به شمار می‌روند و از علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم با سفر به استان اردبیل از این جاذبه‌ها بازدید کنند.

محمدی ادیب گفت: طی بازدیدی که امروز از تاسیسات گردشگری و واحدهای خدمات‌رسان مشگین‌شهر به عمل آمد، این شهرستان مانند سایر نقاط استان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است و هم‌وطنان می‌توانند با آسودگی خاطر در تعطیلات نوروزی، استان اردبیل را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کنند.

مشگین شهر در دامنه کوه سبلان از مناظر چشمگیر و بکر برخوردار است و اماکن تاریخی و پل معلق از جاذبه‌های مشهور این شهرستان است که در طول سال مورد بازدید گردشگران و مسافران اقصی نقاط کشور قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha