۳ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85424804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: کمک به اشتغال و تحصیل نیازمندان در اولویت است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان، ارتقاء تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم‌انداز مهارت‌آموزی برای اشتغالزایی فرزندان کمیته امداد است.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب شامگاه جمعه در ضیافت صمیمانه افطاری با جمعی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد خوزستان بیان کرد: توجه به مسائل محرومان با پیروی از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و برگزاری اینگونه مراسمات همواره مورد تاکید حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است.

وی از مادران ایتام که علاوه بر مسئولیت مادری، با صبوری و بزرگ‌منشی به تعلیم و تربیت فرزندان خود در این شرایط می‌پردازند تقدیر و همچنین از خدمتگزاری خالصانه کمیته امداد استان و نقش موثر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان تشکر کرد.

۳۵ هزار یتیم در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد

در ادامه این‌ ضیافت مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان گفت: استاندار خوزستان همواره دغدغه حل مشکلات نیازمندان و پیگیری همه‌جانبه آن‌ها را دارد.

جمال شیبه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار یتیم و محسنین زیر پوشش حمایت این اداره کل است افزود: پویش"هر خوزستانی، حامی یک یتیم" با برپایی پایگاه حامی‌یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

وی گفت: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌ های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

به گزارش ایرنا ، استاندار خوزستان روز گذشته نیز در ضیافت افطاری با مددجویان بهزیستی استان حضور یافتند.

۱۳۰ هزار خانوار در استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha