۴ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۳
کد خبر: 85424937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۱۳ مجتمع فرهنگی بین راهی در استان یزد

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۳
کد خبر: 85424937
فعالیت ۱۳ مجتمع فرهنگی بین راهی در استان یزد

یزد- ایرنا- معاون ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: ۱۳ مجتمع بین راهی فرهنگی و رفاهی به مسافران و میهمانان نوروزی خدمات ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام " حجت قانع " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجتمع‌ها مجهز به نمازخانه و مسجد هستند و در کنار امور رفاهی به عموم مردم به خصوص در ماه مبارک رمضان به میهمانان نوروزی خدمات مورد نیاز ارائه می‌دهند.

وی با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان بیان کرد: این مجمتع‌ها با همکاری بخش‌های مختلف در یزد و تمامی مناطق در استان اداره می‌شود و نقش مهمی در ارتقای فعالیت‌های دینی و فرهنگی مردم و مسافرانی دارد که در جاده‌های استان رفت و آمد می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: اکثر این مجتمع‌های فرهنگی در جاده‌های اصلی استان قرار دارند و باید برای ایجاد آنها به خصوص توسعه و تقویت نمازخانه‌ها و مساجد در مسیرهای منتهی به مناطق روستایی و ییلاقی با همکاری خیران بیشتر اقدام شود.

قانع گفت: ایجاد زیر ساخت لازم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی موضوع مهمی است و اگر امکانات نباشد قطعا کار فرهنگی به خصوص برای مردم و مسافران سخت است و امیدواریم در این خصوص بیش از گذشته اقدام شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از سه هزار مسجد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha