تحقق شعار سال در گرو مشارکت همه در فعالیت‌های اقتصادی است

یزد-ایرنا- دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی‌سازی در بخش اقتصاد برای تحقق شعار سال به معنای خصوصی‌سازی، واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی، فرصت های تولید و توزیع به همه اقشار جامعه است تا زمینه مشارکت در فعالیت های اقتصادی فراهم شود.

"مسعود پارسافر" روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برای تحقق شعار امسال که توسط رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده ، همه دستگاههای اداری و بخش های مختلف وظیفه دارند تا بسترهای لازم برای حضور مردم، سرمایه انسانی و نیروی کار عمومی در فعالیت های اقتصادی را آسان سازی و فراهم کنند و استفاده از سرمایه‌های خرد مردمی نیز در دستور کار قرار داشته باشد .

وی ادامه داد: تعاونی‌ها، صندوق‌های خانگی، اشتعال‌ های کوچک‌، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی کوچک به عنوان نزدیک ترین و آسان ترین الگو برای تحقق شعار سال است و همه این بسترهای مردمی و آماده زمینه مناسبی برای مشارکت مردم است.

دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت گفت: البته در این مسیر باید از اقدامات شعاری دوری کرد و با توجه به مشورت اندیشه‌ورزان و صاحب‌نظران نسبت به استخراج اقدامات قابل اجرا و عملیاتی اقدام نموده و همراه با مشارکت و هم‌افزایی آحاد مردم برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تلاش کرد.

تحقق شعار سال در گرو مشارکت همه در فعالیت‌های اقتصادی است

پارسافر افزود: در این فعالیت ها باید همه دیده شوند و افراد بدون سرمایه، کم‌سرمایه، سرمایه‌دار متوسط و سرمایه‌دار کلان در اقتصاد با جهت گیری صحیح مشارکت داده شوند تا مردمی سازی به درستی محقق شود و مانع زدایی و تسهیل گری باعث رشد و شکوفایی فعالیت ها می شود.

وی اظهار داشت: تحقق شعار سال به عنوان ماموریت شرعی و قانونی برای همه ما است و باید با همراه‌سازی صاحب نظران و جلب اعتماد عمومی و طراحی میدان های دارای ظرفیت جهت حضور مردم در فعالیت های اقتصادی برای جهش تولید و جهش اقتصادی تلاش کرد و این هدف با مشارکت همه بخش ها قابل دسترسی است.

دستیار استاندار یزد در امر مردمی‌سازی دولت گفت: دولت سیزدهم از مردم و برای مردم است و برای مردمی‌سازی اقتصاد با قوت و برنامه پای‌کار آمده است همچنین برداشتن موانع در جهت مردمی‌سازی اقتصاد و ایفای نقش مردم در این زمینه از مهم ترین برنامه های سال جاری همه دستگاههای اجرایی یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha