۱.۶ برابر از تعهد اشتغال ساوه محقق شد

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85425054
۱.۶ برابر از تعهد اشتغال ساوه محقق شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه گفت: ۱.۶ برابر از تعهد اشتغال سال گذشته این شهرستان بر اساس ثبت در سامانه رصد محقق شد.

محمدرضا نادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان سال گذشته ۲ هزار و ۷۸ فرصت شغلی بود که تا پایان سال دستگاه‌های متعهد سه هزار و ۴۸۴ مورد از این تعهد را ایجاد کردند.

وی اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در سال گذشته را ۱.۶ برابر شامل ۱۶۸ درصد کل تعهد اعلام علام کرد و افزود: از نظر تعداد شغل‌های ایجاد شده اداره صنعت معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، جهاد کشاورزی و بنیاد شهید و امور ایثارگران از نظر تعداد تحقق تعهد در ردیف‌های اول قرار دارد.

نادری با اشاره به تسهیل روند عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی در ساوه گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح‌های اقتصادی صورت می‌گیرد تا شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.

بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف ساوه فعالیت می‌کنند؛ هم اکنون در این شهرستان یک شهر صنعتی (کاوه)، چهار شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی با بیش از ۴۱ هزار فرصت شغلی فعالیت دارد.

این شهرستان هم اکنون با بیش از ۴۱ هزار فرصت شغلی ایجاد شده در واحدهای صنعتی حدود ۴۰ درصدد از اشتغال استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

ساوه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha