۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85425084
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

انبار احتکار ۲۰ تن آرد و روغن خوراکی در بیرجند کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲۰ تن آرد و روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در یک انبار در شهرستان بیرجند کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حسن شجاعی نسب روز شنبه در این باره اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار آرد و روغن خوراکی در سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که فوری موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را در شهرستان بیرجند شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از انبار، ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلو گرم آرد و هشت تن و ۲۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری بدون مجوز نگهداری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال براورد شده است، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، عنوان کرد: اجرای طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با انتظامی ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha