۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85425144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوروز امسال تلفات حوادث جاده‌ای در کردستان افزایش یافت

سنندج- ایرنا- رئیس پلیس راه کردستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، ۶ فقره تصادفات فوتی در استان ثبت شده که منجر به فوت هشت نفر شده که نسبت به مدت زمان مشابه پارسال، ۲ نفر افزایش دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عیسی گوهری روز شنبه در شورای ترافیک کردستان اظهار کرد: سال گذشته در همین بازه زمانی، پنج فقره تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروزی در استان ثبت که امسال این میزان به ۶ فقره افزایش یافت.

وی افزود: بیشتر تصادفات در جاده های فرعی اتفاق افتاد اما چهار مورد از تصادفات در روز ۲۴ اسفند سال گذشته اتفاق افتاده است که منجر به فوت چهار نفر شد.

رئیس پلیس راه کردستان ادامه داد: از لحاظ تصادفات جرحی سال گذشته ۶۲ مورد به ثبت رسید که این آمار در مدت زمان مشابه امسال ۵۶ ففره بوده است.

سرهنگ گوهری یادآور شد: به لحاظ مجروحین تصادفات جاده ای سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۱۴۱ نفر مجروح شدند که این آمار در سالجاری به ۱۱۸ نفر رسیده و ۲۳ نفر کاهش نشان می دهد.

وی در مورد وضعیت تصادفات خسارتی هم گفت: سال گذشته ۱۰۴فقره تصادف خسارتی داشتیم این آمار در سالجاری ۷۵ مورد بوده است.

رئیس پلیس راه کردستان اضافه کرد: در مجموع تصادفات، فوتی، جرحی و خسارتی طی سالجاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۷۱ مورد و در سالجاری ۱۳۲ فقره بوده است که این نشان از همدلی و همکاری بسیار خوب بخش ها و دستگاه های مختلف بوده است.

سرهنگ گوهری افزود: روزانه بیش از ۹۰ تا ۱۰۰ تیم به صورت گشت محسوس و نامحسوس در سطح جاده ها فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha