۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85425177
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان مسلح خودرو در قزوین دستگیر شدند

۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85425177
باند سارقان مسلح خودرو در قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان مسلح خودرو در قزوین خبر داد و گفت: سارقان مامورنما که در یکی از محلات قزوین اقدام به سرقت خودرو کرده بودند، هیچ اثری از خود برجای نگذاشته بودند.

سردار علی ابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار رسیده به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو در یکی از مناطق قزوین، موضوع به طور جدی در دستور کار پلیس آگاهی قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارقان مامورنما که از طریق پشت بام وارد یک واحد مسکونی شده بودند، اقدام به سرقت مقادیری طلا، سه دستگاه تلفن همراه و ۲ دستگاه خودروی پارک شده در پارکنیگ می کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه سارقان در سرقت خود هیچ اثری از خود برجای نگذاشته بودند، یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی قزوین با انجام اقدامات فنی و قانونی و با بسیج همه امکانات خود موفق شدند طی چند روز متهمان این حادثه را شناسایی کنند.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: سارقان مسلح سه ماه پیش در اطراف قزوین نیز اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو پراید کرده بودند که با همین خودرو سرقتی اقدام به این سرقت کردند.

فرمانده انتظامی قزوین اضافه کرد: به شهروندان توصیه می شود تا به هیچ فرد ناشناسی اجازه ورود به منزل را ندهند و در صورتی که فرد خود را مامور انتظامی معرفی کرد، ضمن درخواست ارایه کارت شناسایی، حکم و دستور مقام قضایی از طرف مقابل خود، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha